Fantasy.

Assalamua'laikum and Hi-yeoms people ;3


Hello fellas haha lama gilaaaaaa aku tak update kan ._. Lol macamlah ada orang kisah pulak luls hewhew actually aku cuti hari ni harhar yesseuuuu tak payah balik asrama /flips hair/ Ahah sumpah aku rasa malas gilaaaa nak pergi sekolah minggu ni luls ;~; Ahah tapi aku ada pertandingan kuiz minggu ni doakan aku ya ;_; Hoho , gambar Chorong dekat atas tu comel gilosss oh unnie aku memang lawa takyah cakap ah kannnn kehkeh. Btw , gifs tulisan tu aku buat sendiri wuuuu thanks Kak Nabilah sebab buat tutorial gifs untuk Photoscape. Aku pandai guna Photoscape je harhar Photoshop complicated sangatlah lol ._.

Alhamdulillah.

Semalam ada Hari Anugerah dengan mesyuarat PIBG dekat sekolah aku. So yeahhh haha aku tidak terkecuali lol aku tak tahu kenapa rasa berdebar gilaaaa masa ambik hadiah semalam luls. Okay , aku memang jarang naik pentas u.u Shitseuuu adik aku bawak kamera tapi bukannya nak ambik gambar aku ambik hadiah pun hmph gambar orang yang diambilnya memang adik aku dengki dengan aku tsk ;~; Tapi takpelah aku tak kisah mana pun lol -_- 

My vampire prince omg why so handsome sobs /creys/

Huarghhhhhh aku rasa macam nak nangis lol bila tengok teaser ni kei harhar Myungsoo terlampau hengsemmmm ah rasa macam nak masuk dalam screen ni tahuuuu ;---; Urgh , Myungsoo selalu buat aku cenggini tauuuu huwaaaaa bencinya ;_; Aku rasa Myungsoo boleh kerja jadi photographer kalau dia tak jadi idol luls seriously dia nampak berbakat gilaaaa kei aku teringin jugak nak suruh dia ambik gambar aku hekhek -_-  //Kei , takkan pernah terjadi sobs. Tapi kan teaser tu sebenarnya pasal apa eh lol ._. Ada pameran eh untuk gambar-gambar yang Myungsoo ambik tu ? Huhhh kalau ada pameran mestilah dekat Korea kannn hmph memang aku tak dapat tengok ah setakat dekat dalam lappy aku bolehlah ;A; Tsk , sedihnyaaaaa hidup lol aku nak sangat pergi pameran tu kalau boleh omg mesti lawo gilaaaaa kennn gambar yang dia ambik semua tu ahah suami aku memang berbakat besar cewahhh. //I love his talents.

Yoon Leader is sooooo cool luls.

AAAAAA , aku suka gilaaaaaa tengok drama Iris 2 tu harhar Doojoon ada omg omg siyes Doojoon hengsemmmmm gilaaaaaa kei ah aku suka tengok dia pakai unform NSS memang gorgeous gilalah kan dia u.u Bangga aku tengok Doojoon berlakon Iris 2 harhar cehhh cara aku cakap macam macam Doojoon tak pernah berlakon pulak -_- Btw , dalam cerita Iris 2 tu Lee Joon pun ada tapi aku jarang nampak dia dalam tu hmmm haish mana dia pergi sebenarnya hmph ;~; Hari ni aku bernasib baik dapat tengok ulangan cerita Iris 2 dekat KBS lol kalau tak biasanya aku mesti tak dapat tengok sebab dah kena balik asrama pffft ;_; Aku nak download drama ni tapi tak ada masa tsk tak sempat ah so tengok dekat internet jelah kan. Hahah , penyelesaian yang paling mudah luls -_-


Oh yessss BTOB dah buat comeback yeahhhh Papa Hong memang baik lol harhar sayang Papa Hong lebih *o* AAAAAA , Second Confession memang best gilaaaaa wehhh haha MV dia pun memang dae to the bak tak dinafikan memang best u.u /thumbs up/ Omg BTOB semua comel ahhh seriously rasa macam nak cubit-cubit je mereka lol hewhew Sungjae aku poreber hengsemmm ah. Aku suka lagu tu sebab part Minhyuk rap banyak haha comels je bunyi dia kei. Ahah Ilhoon memang tak pernah gagal menggoda aku ya tahniah Ilhoon arghhh aku cair tengok Ilhoon sobs mianhe Sungjae ;~~; Peniel omg dia punya english memang hebat gilaaa oh aku tabik gila dengan dia *o* //Well , dia kan budak Chicago luls -_- Hehehe , aku suka tengok Eunkwang dalam Second Confession omo sumpah comel kyaaaaa suara Hyunsik menusuk kalbu wehhh sedap gilosss ;~; Changsub pun comel jugak kei tak tipu hahah adorable je dia. Yeahh , aku puas hati sangat terima kasih duhai Cube Entertainment lol bila nak buat comeback untuk APink ? Penat aku tunggu lol sedih kei ;_;

They're just soooo cute sobs ;A;

Omg omg omg wanna cry right now luls ;~;

Ahah dah lama tak fangirling EXO luls aku pun tak tahu cerita pasal apa sebab EXO tak comeback sejak dari tahun lepas lagi ah bengangnya aku dengan si Sooman ni haish ada jugak aku sembelih dia karang /asah parang/ Haha lol okay aku nak pergi sambung buat assessment urgh banyak lagi kena search tu lol kbyeeeeee ;~;

No comments:

Post a Comment