Girl In Love.

Assalamua'laikum dan Salam Sejahtera ;

Lol kehengseman beliau memang tak dapat disangkal lagi tsk ;~;

Okay lol mianhe aku rasa dah lama gilaaaa kut aku tak update tsk internet aku buat hal nasib baik hari ni line dia okay u.u /peluk wi-fi/ Oh yeahhh actually aku dekat Terengganu sekarang ni harhar yeahhh lol aku rasa cuti ni maybe aku banyak spent dekat rumah aku , Kuala Berang. Cehhh , home sweet home lah katakan lol .__. Ahah aku rinduuuuu Anis rindu sesangat-sangat lol tsk Anis ajak aku jumpa esok dekat KFC yang terletak berdekatan dengan rumah aku ni tapi aku tak pasti lagi dapat pergi ke tidak ;_; Aku kena pergi melawat pak cik aku esok dekat hospital sebab dia eksiden sobs kesian gilaaaa kut dekat pak cik aku sampai masuk ICU bagai hmmm risau betul aku bila tahu pasal tu ;~; //Doakanlah semoga beliau cepat sembuh ya.

AAA , Baozi comel lewls tsk ;A; /campak baozi/

Muahahaha semalam birthday Baozi okay aku hanya sempat spazz dekat Twitter je lol harhar tak tidur aku pagi semalam sebab dia xD. Ahah Kim Minseok anda dah tuaaaa luls harhar tapi jangan risau wajah anda sentiasa awet muda cewahhh terserlah kecomelan mu wakakaka aku tergoda okay. //Chen , jangan bunuh aku okay luls xD. Omo Baoziiiii huwaaaa happy birthday okay lol aku harap kau akan sentiasa sihat dan gembira di samping orang yang tersayang ewahh ayat kemain lagi /flips hair/ Dan satu lagi , kau cubalah bodek si Tan Sri Lee Sooman tu cakap dekat dia EXO dah boleh buat comeback dahhh haish kalau dia tak nak buat comeback untuk EXO kau bagitahu aku biar aku kerjakan si orang tua tu luls muahahah /evil laugh/ Okay aku memang sentiasa kejam terhadap insan yang bernama Sooman harap maklum /flips mop SM THE MANAGER/.

Huarghhh bapak ah gifs ni omg tsk mohon sesiapa bagi aku bantuan oksigen ;o;

Aku sedih kei sebenarnya sebab tak dapat buat post untuk comeback INFINITE tsk okay time mereka comeback tu aku masih berada di sekolah oh apa boleh buat ;_; /kesat hingussss/ Lol setiap hari aku pergi makmal komputer okay semata-mata nak tengok teasers mereka semua sumpah aku mental breakdown gilaaaa minggu tu puihhhh /flips sekolah/. Omo INFINITE aku semua hengsemmm okay rasa macam nak peluk-peluk je mereka semua harhar. Alaaaa , tapi aku rasa macam tak lengkap je luls sebab APINK tak comeback sekali ;~; Biasanya mereka comeback sesama huarghhh kenapa tahun ni tak ;AAAAA; Sobseuuuu mohon Papa Hong cepat buat comeback ya untuk APINK sementara INFINITE masih ada okay aku tengah mood Pinkspirit kahkah *o*

Omo Jonghyun , my Colin luls putihnyaaaaa macam vampire pun ada u.u

Ahah lol aku ship Jonghyun dengan Myungsoo huwaaaa mereka ni kalau jadi adik-beradik sesuai kan lol harhar aku suka tengok Myungsoo rapat dengan Jonghyun dalam Running Man haritu tu wuwuwuwu sumpah aku rasa bahagia gilaaaa okay hahah suami-suami aku berkawan baik ._. Omg Colinnnnn aku sayang kau mwahahah Myungsoo mohon jangan jeles okay lol aku minat Colin dulu sebelum aku minat kau wengweng sebab Colin debut awal luls -_- /flips buku fizik/ Aku selalu berangan yang mereka ni siblings vampire lol kahkah okay imaginasi aku terlebihhhhh fine /flips hairrr/ Ohya , cakap pasal vampire kan lol hahah aku sebenarnya tengah dalam proses membaca satu fanfic MyungEun ni herher dalam ni Myungsoo jadi vampire okay u.u //Harhar sesuai sangatlah tuuu lols. Bestlah fanfic dia tapi aku tak habis baca lagi huwaaaa aku akan cuba habiskan nanti omg cerita dia best gilaaaa fuhhhh memang aku admire gila dengan author-nim yang buat fanfic tu. 

http://www.asianfanfics.com/story/view/230117/blood-life-love-us-apink-infinite-myungsoo-vampires-pinkfinite-myungeun

Lol okay kalau berminat nak baca boleh ambik link dekat atas tu okay harhar aku memang suka promote fanfic orang bwahahah -_- Ehem ,  so yeahhh setakat ini sahajalah post aku huarghhhh aku tak siap lagi homework yang cikgu bagi puihhhh kalah Gunung Everest okay metafora sungguh macamlah aku cuti sebulan haish lecehhh betul pfffft okay minta diri dulu ya , bye-yeomssss *o*

I'm the girl who is in love with seven amazing guys.

No comments:

Post a Comment