oh can i cry tsk


Assalamua'laikum and hi-yeoms. Omg lama gila tak update blog tsk huwaaaaa dah berhabuk macam apa je hukhukhuk. Sorry lol ahah line internet asyik buat hal je pffffffft dengki dengan aku agaknya. Oh sebelum tu aku nak ucap Salam Aidil Adha buat semua muslimin dan muslimat wuuu tak sempat nak wish sobs. Lol aku balik kampung haha kenyang woi makan daging haihhh sakit kepala pun ada harhar. Aku balik asrama malam ni kut sebab Abah aku ada mesyuarat so yeahhhh alang-alang ada masa ni baik aku update blog ye dok wahahaha. 





AAAAAA , aku mental breakdown sobs Infinite sampai malam ni duhhhh ;_; Sesiapa yang pergi tolong sambut mereka dengan baik ya lol ahahaha sedihnya hidup aku sobs ;A; Aku nak sangat jumpa abe-abe Infinite tsk wuuuu untunglah siapa yang dapat pergi OGS tu lol hukhuk tolong kirim salam sayang dekat Myungsoo okay. Okaylah aku nak pergi dulu lol bye-yeoms semua tolong doakan final exam aku esok haihhhh subjek Maths lol alahai lemahnya aku huarghhhhhh patutnya Myungsoo datang tolong aku jawab wakakakaka haha okaybye aku merepek puihhh /flips diri sendiri/

Let's meet in dream.

No comments:

Post a Comment