The Star.


Assalamua'laikum and good not-so-morning yo ; Hahah tiba-tiba terasa tergerak hati nak update lol tapi aku tak tahu nak cerita pasal apa /sigh/ Btw aku sebenarnya dah bosan dengan skin yang ni tapi ahahaha aku malas nak tukar lmao /flips diri sendiri/ Hari ni hari kesepuluh dalam bulan Disember omg tak lama lagi 15 Disember duhhhh nampaknya aku dah boleh buat countdown dah lol. Lima hari je lagi. Cuti pun dah dekat nak habis sebenarnya kan hahaha sekolah akan bermula tak lama lagi yo omg haha boleh kira pakai jari dah ;_; Sobs rasa macam tak percaya je lol haha tak lama lagi nak jadi form five tsk adakah aku sedang bermimpi /cubit pipi/ Duhhhh this is reality. 

Entah kenapa aku rasa masa berlalu dengan begitu pantas. Menyesal juga kadang-kadang haha tak tahu kenapa terasa macam banyak sangat buang masa lol. Okay lmao tak tahu kenapa aku emosional sangat haha odg sorry ;~; Actually aku risau sebenarnya haha tahun depan bakal menjadi tahun yang memenatkan /sigh/ Terasa berat betul beban yang perlu dipikul hoh dahlah tahun depan maybe balik sebulan sekali ok haha rumour je tu actually tapi tak mustahil ;u; Cikgu sanggup buat apa sahaja untuk kejayaan anak muridnya sobs haha aku bersyukur sekolah aku mempunyai tenaga pengajar yang amat mementingkan kejayaan para pelajar. Tak lama lagi dah nak habis sekolah ._. Lol baru aku faham kenapa Abah kata zaman sekolah paling best hehe aku akan pastikan tahun depan merupakan tahun yang paling aku takkan lupakan keke ecehhhh kemain semangat lol padahal tadi tak habis-habis mengeluh haha bipolar sungguh -_- 


Uhuhuhu alahai comelnya manusia di atas tsk haha baiklah mari kita lari dari topik lol haha aku dah tak sanggup nak memikirkan tentang hal tersebut lagi omg haha merepeks /lempang diri sendiri/ Lol sejak kebelakangan ni Kyungsoo semakin menguasai bias-list aku haha lmao suara dia dalam Miracles Of December sedap sungguh subhanallah terpegun aku haha terasa nak menangis terharu pun ada lol ;--; Btw lagu tu sedih tsk entah kenapa air mata aku mengalir masa tengok MV dia lol aduhai muka Kyungsoo memang sesungguhnya tak boleh blah lol feeling gila dia ahahhaa ;_; Kekadang bila aku dengar lagu tu entah kenapa aku rasa ianya bagaikan ditujukan kepada aku haha perasan sebentar keke ;; Okay lol bye nak pergi siapkan fanfic haha haeri dah bising aku tak update lagi lol lmao haha so sorry bebehhhhh tsk ;_; Bye-yeoms yo ;;

Face the reality.


No comments:

Post a Comment