Carlisle .

Assalamua'laikum , Annyeonghaesayo and Bonjour ;

Ahah Jongdae pehal senyum cenggitu lol comelnya /flips Chen/.

Hi-yeoms lol akhirnya aku berkesempatan juga nak update blog wuuuuu sesungguhnya line internet sangatlah tidak mengizinkan lol tu pasal tak update dari haritu. Harhar cuti ni memang best sebab ramai gilaaaa okay suami aku nak comeback tapi dalam masa yang sama aku berduka juga sebab internet dekat sini lembaps hmph jadi tak dapatlah aku nak stalk bias-bias aku. //Lol , sedih kan cerita ni wuuuu ;~; Ahah okay malas dah nak bercerita pasal line internet tu buat sakit hati dan limpa je tsk ;_;

I miss PinkFinite so much sobs ;~~~;

Huargh APink maybe akan comeback bulan June ini lol hoh moga-moga berita ni betul sobs aku rindu gila dengan APink rasa macam dah lama sangat mereka tak comeback ;~; /kesat hingus/ Oh satu lagi , Infinite pun maybe akan buat comeback juga nanti yeahhhhh hoho tolonglah aku harap sangat Infinite comeback sekali dengan APink macam tahun lepas sobs rindu nak tengok mereka atas stage yang sama ;A; Then then aku harap mereka ada buat special stage lol okay tingginya harapan aku harhar -_- Tapi walau apapun yang terjadi aku tetap akan ship APink dengan Infinite lol walaupun aku sedar betapa jauhnya mereka sekarang ni huargh /burst into tears/. Hanya fanfics je tempat aku melepaskan rindu wuuu PinkFinite hwaiting lol \*o*/

Lol harhar tangan aku gatal pergi buat ni lol .__.

Oh okay aku saja-saja je buat benda dekat atas ni tsk aku tahu buruksss gila kan lol /kesat air mata/ Ahah aku guna Photoscape je urgh kan bagus kalau aku ada Photoshop hoh memang syok gilalah kan dapat mengedit bagai ._. Erk mohon jangan take serious lol berkenaan cover di atas omg aku pun tak tahu apa motif aku guna Sehun dengan Naeun sebagai model. Aku just nak cuba buat cover cemni je tidak lebih daripada itu cewahh ayat -_- Oh okay okay aku kena minta diri dulu sebab aku nak pergi baca fanfic ni harhar hobi feveret aku okay kahkah *o* Alright , bye-yeoms.

http://www.asianfanfics.com/story/view/363755/broken-wings-romance-woohyun-pinkfinite-woorong-chorong-btobminhyuk

Forever and Always .







No comments:

Post a Comment