#HappySONNAMSIN

Assalamua'laikum , Annyeonghaesayo and Bounjour ;

Harhar , terserlah kehengseman beliau lol dengan senyuman itu /flips hair/

Okay haha terasa macam nak peluk je manusia yang dekat atas tu sampai dia sesak nafas lol harhar kyaaaaaaaa Son Dongwoon aku dah jadi 'bebi tua' rupanya harhar *o* Cisseuuu tak adalah tua mana luls baru 22 tahun haha muda lagi tu hekhek kiranya sempatlah kan lol aku nak mengurat dia hahah. //Impian yang tak kesampaian tsk ;_; Omg aku memang eksaited gila nak sambut birthday dia cuti ni hoho mujurlah line internet aku okay hari ni huargh dapat juga aku buat post sempena birthday suamiku yang tercinta ini /hugs Dongwoon/ Ahah rasanya dah empat tahun kan lol dia jadi ultimate bias aku harhar walaupun aku tak selalu tunjuk dekat orang yang dia ni sebenarnya bias aku yang mempunyai pangkat yang paling tinggi hahah mohon bangga okay /flips jambul Doojoon/ Cehhh , cara aku tulis macam dia baca pula kan harhar tak apalah ini merupakan salah satu cara untuk menyambut birthday beliau di samping spazzing dekat Twitter ._.


Huargh sobs aku buat poster simple je harhar memandangkan internet aku lembaps so tak dapatlah cari gambar-gambar yang lebih terkini /kesat hingus/ Tak apalah kan lol ini pun sudah cukup memadai hahah -_- Ohya aku lupa pula yang hari ni pun birthday HyunA haha bestnyaaaaa sobs dapat sambut birthday dengan Dongwoon tsk jeles aku ;A; Mesti syok gila mereka berparti sakan dengan Cube Family hoho kalaulah aku boleh join sekali kan ;~; Okay maybe boleh join tapi dalam mimpilah wakakakaka /hantuk kepala dekat dinding/.

Kau tetap nampak handsome lol dengan rambut merah itu ;--;

                                Dear Son Namshin ;
I know that you wouldn't able to read this but I still want todo it harhar. Firstly , I want to wish a very happy birthday.I hope you will keep growing and always try to be the best forSwooners and B2UTIES. Always remember that we will always support you and BEAST. And yeahh , please take care of yourselfokay I don't want you to be sick because it will hurt me so much ;A;I also hope that you will be a good maknae and always listen wellto your hyungs okay haha I know that you are a good boy right sokeep that lol *o* Lastly , I will always love you and adore you. Thanks for making me happy all these years. Keep singing and shiningas you always be and no need to worry because B2UTIES will always be there for you.
                                              Lots of love ; Son Haera {Your lovely sister}

Tsk , okay puhlese stahp being hawttttt sobs ;A;

Fuhhhh , akhirnya siap juga lol madah cinta aku buat Dongwoon harhar mohon jangan muntah berwarna-warni ibarat rambut Sehun okay lol /flips rambut skittles Sehun/ Jyeah , tak sabar nak tunggu comeback BEAST bulan Julai ni hoho tsk tapi kalau dibuatnya mereka comeback time aku dekat asrama nanti aku pula yang mental breakdown nanti pffffft -__- Bhahahah whatever lah yang penting mereka comeback kyahahaha *o* Okaylah luls aku nak sambung menggila di Twitter harhar bye-yeoms /waves/.

Btw , siapa murah hati nak belikan aku album EXO XOXO Kiss & Hug keempat-empat versions harhar sobs aku nak sangat semua album tu tsk ;A;

Nothing better than you.


No comments:

Post a Comment