Secret Garden.

Assalamua'laikum , Annyeonghaesayo and Bonjour ;



Asdfghjkl my beautiful angels ;~;

Hewhew hello hello everybadehhh lol dah lama gila aku tak update blog kan harhar sepatutnya aku update masa balik rumah haritu tsk tapi disebabkan line internet aku macam pfffffft haha so yeah sobs ;_; Hish jangan-jangan angkara jerebu kut wahahahah xD. Haha okay lol aku nak fangirling APink ni omg serious aku rasa happy gilaaaaaa bila tahu yang mereka dah keluarkan teaser /jump jump/ Asdfghjkl comel gila okay teaser tu haha aku ulang beratus kali luls. 

Wahahaha my top bias lol ;A; Damn so gorgeous right lol.

Okay okay haha serious aku eksaited gilosssss hoho tak sabar nak tunggu MV tu keluar lol. Tapi kan aku sedih sebab APink dah tinggal enam orang sobs alangkah bahagianya kalau Yookyung boleh join comeback APink untuk kali ni ._. Hmmmm tapi dah tak boleh nak buat apa kan lol terima jelah kan dengan apa yang telah diputuskan cewahhh kemain lagi ayatnya -_- Apapun aku still anggap Yookyung sebagai member APink lol sebab bagi aku mereka tetap bertujuh tsk ;A; 


Comel gilaaaa okay haha *o*

Asdfghjkl manusia ni geram betul nak sepak je rasa harhar xD.

Hoho okay sekian sahaja lol aku kena rush ni banyak lagi kerja kena buat huhu u.u Lol manusia dekat atas tu hak milik aku okay jangan pandang lama-lama harhar /evil laugh/. Okay kejam gila kahkah -_- And lastly , jangan lupa jaga kesihatan kei haha bye.


No comments:

Post a Comment