Heart Attack.

Assalamua'laikum , Annyeonghaesayo and Bonjour ;

Seven springs ;~; I miss themmmm ;A;

Hai hai hai lol harhar actually kejap lagi nak pergi asrama dah ni tapi aku curi masa untuk buat update u.u Lol okay aku baru je dapat paper English haritu dan.. dan.. Aku dapat B+ tsk ;A; Sedih okay pfffft sebenarnya aku boleh dapat A huarghh /meraung/ Kalaulah aku sempat siapkan bahagian karangan tu sobs okay aku ambil ini sebagai satu pengajaran .__. //Untuk continuous writing baru tulis panjang-panjang. Note that. Sobs takpelah at least aku dapat B+ hoho sebab aku target aku dapat C+ je luls okay tak sangka ._.

Mohon sesiapa tolong bunuh manusia yang comel ini luls.

Wahaha okay aku tak perasan sejak bila aku terlampau addicted dengan manusia comel di atas itu pffffft haha okay -_- Lol Kyungsoo comel ahah benci aku tsk aku rasa macam nak flips dia berjuta kali sebab terlampau comel asdfghjkl. Dan aku rasa mungkin aku dah tahu siapa bias aku dalam EXO setelah sekian lamanya aku mencari hoho u.u Okay nonsense haha lol Kim Jong In tolong jaga manusia ini bebaik ya lol aku cinta manusia ini okay tsk ;A; 

Stop that Do Kyungsoo ;A;

Kyungsoo is better known as cold and quiet boy.




No comments:

Post a Comment