Peterpan .

Assalamua'laikum , Annyeonghaesayo and Bonjour ;

Asdfghjkl , Do Kyungsoo you're damn so cute ;A;

Harhar ._. So ini adalah update untuk penghabisan cuti penggal kedua ini urgh aku masih belum bersedia untuk kembali ke sekolah tsk /menangis di bahu Kyungsoo/ Wuuuu ;~; Lol dahlah dekat sekolah nanti aku akan menghadapi result exam aku yang entah okay ke tidak ;_; Aku harap results aku okay lol , Amin. Ohya aku nyaris terlupa yang aku ada pertandingan Choral Speaking oh nooooo aku dah lupa skrip dia urgh /hantuk kepala dekat dinding/ Moga-moga aku sempat hafal balik fuhhhh.

HunHan asdfghjkl that was so real harhar.

Wahahah aku jatuh cinta betul dekat rambut Sehun lol harhar rambut skittles beliau kelihatan sungguh menyelerakan sehingga boleh membuatkan perut aku lapar ;_; //Somebody please slaps me haha -_- Okay , dulu aku cakap aku risau kalau Sehun buat rambut macam-macam warna tapi sekarang haha aku tak kisah lol sebab dia nampak asdfghjkl comel dengan rambut rainbow itu hoho. Tiba-tiba aku terbayangkan Kyungsoo berambut rainbow haha okay memang tak sesuai dengan dia xD. Tak apalah lol Kyungsoo kau jangan tukar hairstyle haha aku suka hairstyle dia yang simple tu u.u /hugs Kyungsoo/ 

#3YearsWithInfinite ;

Seven dorks.

Omg , dah tiga tahun rupanya Infinite dan aku telah bersama harhar cewahhh bajet sungguh ayat ni okay haha /flips hair/ Lol aku rasa macam baru je semalam aku tengok debut stage Infinite dekat Music Bank lol haha ._. Aku mula kenal Infinite sejak debut stage mereka dekat Music Bank haha tapi aku mula mencintai mereka dengan sepenuhnya pada tahun 2011. Wuuuu serious aku rasa tak menyesal minat mereka lol ;A; Haha , mereka dah diibaratkan seperti abang-abang aku sendiri harhar kalaulah mereka tahu hakikat ini tsk ;~; Aku perlu berterima kasih kepada yang berbahagia Encik Lee Jung Yeop kerana telah mewujudkan Infinite haha terima kasihhh pak cik lol /throws Namstar's hearts/ Aku harap Infinite akan mencipta kejayaan pada masa yang akan datang harhar.

It's already three years I spent with you guys even we are far apart but I feel like I have a connection with you guys. You guys make me proud to be the one of Inspirits. Thank you for making our days become happier. I hope you guys will always stay as SEVEN and create more success in the future. Remember , Inspirits will always love and support you guys. Infinite , hwaiting ! 
Lots of love ; Inspirit.

Bhahahah okay pedulikan English aku yang broken habis itu lol harhar lol tak terungkap cinta aku terhadap mereka bertujuh luls. Omo entah kenapa aku rasa yang penyakit greasy yang dimiliki oleh Woohyun telah menular di dalam diri aku harhar /tampar diri sendiri/ Apapun yang paling penting , aku harap Infinite akan sentiasa kekal sebagai Infinite. //Betul ke statement aku ni ? Hoho okay fine sekian sahaja update aku untuk kali ini sobs aku ingin mengucapkan selamat kembali ke sekolah kepada kalian semua haha aku akan menunggu cuti seterusnya untuk tiba okbyeeeee /blow kisses/.

I N F I N I T E

Once Inspirit , forever Inspirit.

No comments:

Post a Comment