Eid Mubarak.

Assalamua'laikum , Annyeonghaesayo and Hello ;


Ahah. Aku tahu memang dah terlambat aku nak buat post lol tapi takpelah alang-alang dah dapat peluang ni kan. Huhu sekejap je kan Ramadhan dah tinggalkan kita. Yeah , aku rasa Ramadhan tahun ni yang paling best sekali yang aku pernah rasa. Alhamdulillah , tahun ni Allah beri nikmat kepada aku untuk berpuasa cukup satu bulan. Itu memang merupakan satu nikmat yang cukup besar bagi aku. Alangkah bagusnya kalau tiap-tiap bulan tu bulan Ramadhan. Subhanallah. Jelas terasa nikmatnya kan.

Wuuuu , merah warna feveret Woohyun lol *o*

Harhar , seriously raya tahun ni kurang meriah sikit. Yelah , semua orang sibuk bekerja kan terkejar sana-sini. Aku bersyukur sebab dapat cuti raya dengan cuti penggal lol hoho bolehlah juga luangkan masa dengan keluarga dekat kampung ni walaupun sebenarnya kekadang aku tak suka balik kampung sebab tak ada internet connection -_- Okay , jahatnya aku lol sepatutnya aku gembira.


Hewhew , lol serius simple aku buat wehh ;~; Ahah Biel mah lovely fakey daughter lol this is for you my dear wuuuu aku rasa serba salah kalau tak buat hoh ;A; Wuuu , Sehun nampak hengsem giloooo lol dekat situ harhar okay nasib baik bapak dia tak ada sekali dekat atas tu hoho xD. Ahah tadi aku ingat nak raya dekat kampung Izzati lol tapi phone aku tertinggak so tak dapatlah call ;_; Wuuuu , sedihnya ummi dah bagi green light dah tadi tsk. Lol haha okaylah lol otak aku dah tepu ni tak tahu nak taip apa lagi lmao /flips myself/ Hoho selamat hari raya semuaaaaa maaf zahir dan batin /baling angpau/.

Enjoy this moment right now - Kim Myungsoo

No comments:

Post a Comment