Lucky .


Assalamua'laikum and good morning. Ahah , internet aku mood baik hari ni yes yes hoho so dapatlah aku update blog lol *o* Sebenarnya aku tak ada pun nak cakap lol harhar aku bosan gilaaaaa sampai tak tahu nak buat apa ._. Nak tengok fancams OGS aku rasa macam tak sanggup pulak tsk tengok gambar pun aku terasa macam nak meraung haha jeles sungguh aku dengan insan-insan yang dapat pergi tu sobs. Wuuuu tak apalah lol aku kalau dapat pergi dalam mimpi pun dah memadai tsk. //Hoh sedih gila cerita aku -_-

/flips teddy/

Cis. Tak guna punya teddy bear pffffft patutnya aku yang berada di posisi dia ketika kejadian di atas berlaku tsk haha lol dalam mimpi jelahhh kalau cemtu. Aku baru sedar lol insan yang bernama Kim Myungsoo itu tampak sungguh tampan dari sehari ke sehari lol asdfghjkl apa aku merepek ni lmao /tampar diri sendiri/ Tsk kalaulah Myungsoo tahu kewujudan aku kan best ;_; /sigh/ Tak apalah. Dia dah makin pemes sobs semakin jauhlah aku dengan beliau huarghhh maksud aku nanti mesti asyik kena buat world tour sampai tak sempat nak jenguk aku kei ini sungguh tiada kaitan -_- 


Elehhh puihh Kim Myungsoo bajet comellah tu menyampah aku /flips beliau/ Wuuuuu penat aku nak kawal diri tengok dia asdfghjkl aku rasa macam nak gigit si gemuk dekat atas tu wahahaha okay jahat gila aku panggil dia gemuk haha minta maaf Myung aku gurau je hehe. //Cehh , macam dia baca pulak kan -,-" Ehem. Duhai kekanda Myungsoo yang tercinta puihhh /cough/ Wehh , kau jaga diri bebaik ya lol aku tahu kau mesti penat kan ;A; Kuatkan semangat , kau kena kuat demi Inspirits. Dan demi aku ._. Lol drama lebih pulak aku. Tetiba je terfikir nak cakap cemtu lol harhar.


Asdfghjkl. Aku tengok WGM semata-mata nak menikmati EXOPINK moments lol harhar. Kalau tak jangan haraplah aku nak tengok WGM puihhh haha aku bukannya apa lol dengki aku dekat Taemin tak habis lagi u__u Aku minta maaf ya Taemin muahaha omg aku kena berterima kasih dekat Taemin lol sebab dah mempertemukan APink dengan EXO. Oh , okay sebenarnya tu cadangan Key wuuu suami aku memang bijak yang teramat sangat lol /hugs Kibum/ AAAAAA , serius aku rasa bahagia sobs ahaha Kai dengan Naeun comel asdfghjkl Myungsoo minta maaf eh lol curang kejap xD. Lmao like seriously diorang nampak comel ehem Kai kau syok dekat Naeun ke lol harhar aku tak kisah pun tapi langkah mayat Myungsoo dululah *kidding* Hahahaha , aku rasa aku nak isytihar diri aku ni sebagai KaiEun shipper lol eh habistu KaiStal aku nak campak ke mana -_- Whatever. Tapi tapi MyungEun tetap nombor satu dekat hati aku cewahhh aku tak boleh nak tinggalkan pairing tu sobs walaupun mereka tak ada interactions langsung ._. Tak apalah aku tetap setia menunggu sobs /menangis di bahu Myungsoo/ 


Lmao haha time ni Naeun nak cakap "I love you" dekat Taemin hoho lol Kai tutup telinga harhar comellah beliau time ni aku rasa macam nak sepak je /hayun kaki/ Ahahahah Kai tak sanggup nak dengar eh lol wuuuu samalah kita sobs aku pun tutup telinga juga time tu ;_; /menangis bersama Jongin/ Btw , Kai satu sekolah kan dengan Naeun so mestilah mereka kenal antara satu sama lain kan u_u Hoh aku sebenarnya ship Sehun dengan Naeun tapi dah bertukar pula kepada Kai dan Naeun lol haha aku memang suka menge-ship bias haish =_= Entah dari mana datangnya perangai yang aneh ini. Okaylah lol aku dah tak tahu nak taip apa lagi jadi sampai di sini sahaja. Harhar bye semua /baling cinta/.

Asdfghjkl , Do Kyungsoo you're so cute you know ;A;

No matter how hard it is , I will always smile like an idiot. - Park Chanyeol

No comments:

Post a Comment