Destiny.


Assalamua'laikum and hello fellas. Huwaaaa akhirnya dapat juga aku buat post lol well internet macam asdfghjkl hoh sabar jelah aku ._. Oh yeah Himchanchan dengan Namjoo comels lol macam siblings dah aku tengok hoho *o* Kepada BAPINK shippers tahniah lol ahahaha aku ship juga sikit. Comel je mereka semua pakai uniform sekolah lol harhar biasanya APink buat dengan Beast tapi kali ni buat dengan BAP pulak lol ehehe tak apalah kan apa salahnya. Tapi sebenarnya aku nak APink buat photoshoot dengan Beast huhu manalah tahu kan Dongwoon dengan Naeun dapat pairing sesama wuuuu Son Siblings forever ;~;


Lmao haha sila pedulikan Gary lol ahahahaha lemme scream AAAAAA MyungEun dengan GyuJi dalam Running Man omg omg omg Naeun dekat belakang Myungsoo je lol ;_; Ahahahaha my dreams come true lol. Asdfghjkl Eunji pun dekat juga dengan Sunggyu tu ahahah my GyuJi feels hoho aku minta maaf Hoya wahahaha curang sekejap dengan HoJi lol xD. Ni yang buat aku sayang gilaaaa dengan PD Running Man ni haha akhirnya dapat juga aku tengok mereka bersama tsk omg ini sungguh mengharukan lol. AAAA , PD-nim I love you so much lol ahaha /throws hearts/ Aku harap mereka akan ineract lol omg happy gila aku lol tak sabar nak tunggu episod ni keluar wuuuu ;A; Ahah btw Gikwang dengan Doojoon pun ada sekali hoho yes yes dahlah Lee Joon dengan Seungho pun ada lol *o* Yeahhh MBLEAST moments please ;_; 


Somebody puhlese kill the man above lol AAAAAAAAAAA okbye /flips Kim Myungsoo/

No comments:

Post a Comment