how to download k-drama in easier way


Assalamua'laikum. Hari ni aku nak berkongsi satu ilmu yang aku dapat dari kawan aku lol harhar ._. Lol okay tanpa melengahkan masa meh kita start. Okay firstly , korang kena ada web browser Torch. Kalau yang belum ada tu boleh download dekat sini. Lepas dah download tu tahu-tahulah korang install ye lol eheheheh.


Lol okay , lepas dah install web browser tu korang boleh lah bukak laman web yang korang selalu buka untuk tengok drama menggunakan web browser tersebut. Aku biasa tengok drama dekat Dramago.com atau Dramafans.org hehehe lol baru reti nak tengok drama tahun ni keke. So apa yang korang perlu buat hanyalah tekan butang play pada video player tu then pergi dekat button yang aku bulat dekat dalam gambar di atas. Sebelum tu aku nak ingatkan kalau korang tengok drama guna website Dramago.com , pastikan korang pilih playlist 1 , 2 dan 4 sahaja. Playlist 3 tak boleh download lol ahaha aku tak tahu kenapa ._. Emmm so korang faham tak lol aaaaa btw ni first time aku buat tutorial cewahhh haha tutorial lah sangat kan wahahaha okay sorry kalau aku tak reti nak terang tsk and kalau ada apa-apa masalah bolehlah tanya aku lol Insya Allah aku akan cuba tolong. Dan aku nak ucapkan terima kasih dekat kawan aku , Sakinah sebab sudi kongsi cara tu dengan aku hehe mekasihhhh. Alright , setakat ni jelah lol aku minta diri dulu hehe semoga benda ni akan membantu korang untuk download drama dengan lebih mudah cewahhh hehe. Adios.


"See what you believe."



No comments:

Post a Comment