temporary freedom.


Assalamua'laikum semua. Aku masih di sekolah , bertemankan sebiji laptop berjenama Toshiba dan drama The Heirs. Sedang menunggu Abah untuk menjemput aku untuk balik ke rumah. Penat betul aku sebab tadi ada majlis hari kualiti dekat sekolah. So yeahhhh as ahli sidang redaksi memang aku kena ambik gambar and so on urghhh penat ;_; Minggu ni macam-macam kerja aku kena buat ._. Cikgu minta tolong siapkan video korporat sekolah dengan video untuk majlis asrama /sigh/ Serius penat fuhhhh nasib baik aku ada partner untuk tolong kalau tak memang pengsan ah aku lepas ni tsk. Kerja majalah pun banyak lagi yang kena buat aduhhh bertambah lagi kerja aku. Oh btw hari Selasa haritu aku pergi lawatan kelas ke Port Dickson. Omg sumpah best gilaaaaaa okay tak menyesal pergi keke. Bapak gilaaaa best naik banana boat sampai menjerit tak ingat lmao haha kalau ajak kyungsoo naik sekali mesti best kahkah.


Yay kakak aku comel lol wahahaha tetiba je puihhhhh harhar sapa dah tengok video B.A.P dengan APink punya photoshoot haha comels gilaaaa okay mereka wuwuwuwu haha tak sangka pulak mereka dapat photoshoot sesama haha. Lol aku harap sangat Junhong dengan Hayoung dapat jadi kawan lol aaaaaaa aku ship mereka berdua okay wuuu dahlah dua-dua tinggi haha awwww so sweet /flips diri sendiri/


Omg Eunji dengan Youngjae comel luls wuuuuu asdfghjkl haha rasa nak sepak je muka Youngjae lol sebab comel sangat hahah. Tbh aku nampak DaeJi dekat situ lol aaaaaaa Busan Couple heol bahagiaaaa aku kahkah. Tsk , kan best kalau Infinite dengan APink dapat peluang buat photoshoot cenggini lol alahaiii mesti aku akan lebih bahagia ;u; Tapi takpelahhhh maybe lain kali ._. Okay aku rasa Abah dah nak sampai dah lol sayonaraaaaa , bye-yeoms lol.

Oh gosh , Jo Myungsoo you're so cute asdfghjkl

Love is the moment.


No comments:

Post a Comment