Truely Okay.


Assalamua'laikum. Hoho , Katniss kelihatan sungguh bergaya di situ lol ahahaha. Ehem actually aku tak tahu nak cerita pasal apa lol. Harhar aku baru sampai Terengganu tengahari tadi lol haihhhh aku tak ikut family aku balik kampung sebab rasa penat yang menyebulungi diri uhuk uhuk. Yelah mana taknya baru balik dari Petaling Jaya semalam then terus bertolak balik ke Terengganu hoh sumpah penat gilaaaa weh dahlah tidur dalam kereta tak puas sobs fuhhhhh sakit tengkuk aku dibuatnya. Btw , aku bersyukur sebab terpilih sebagai wakil negeri Melaka ke Digital Story-Telling Competition yang diadakan di MBO Cinema haritu. Like seriously aku kagum betul dengan bakat-bakat yang dimiliki oleh peserta-peserta negeri lain. Walaupun aku dengan kawan-kawan aku tak menang , sekurang-kurangnya kami tak pulang dengan tangan kosong hehe at least still ada hadiah untuk pemenang peringkat negeri harhar. Alhamdulillah , tak sia-sia pergi sana. Banyak jugak ilmu yang kami dapat lol dan aku rasa aku nak try lagi untuk buat animasi yang lebih baik. Kekeke , ni yang buat aku lagi bersemangat ambik course animasi time dekat universiti nanti haha. Afterall , me and my fellow teammates really enjoy ourselves there. Sayang betul sobs kenapalah tahun depan aku jadi Form 5 urghhhh kalau tak boleh minta dengan cikgu untuk join lagi tsk. Takpelah kalau tak menang pun sekurang-kurangnya dapat menambahkan ilmu di dada ecehhhh.

Click the image to read the fanfic lol. 

Lol hahaha saje je lol keke promote fanfic kejap harhar. Sobs minta maaf kalau-kalau ada kesalahan grammar lol hehe biasalah manusia tak pernah lari daripada melakukan kesilapan kan ecececehhh. Poster pun simple gila nak mampus haha takpelah lain kali kalau ada masa aku buat poster yang lebih baik lol tsk. Btw , haha main character dalam fanfic ni sebenarnya Myungsoo dengan Naeun hoho well biasalah aku kan hardcore shipper mereka ewahhh haha /flips hair/ Cisseuuuu tapi haha berita tentang Myungsoo tadi memang buat aku rasa sakit hati sobseuuuu wuuuu ;--; Kenapa mesti ada confirmation tentang rumour haritu pffffft. Dahlah time tu aku baru nak berjimba-jimba sebab Naeun favourite gambar MyungEun yang pinkspirit edit sobs haihhhh spoil mood aku jehh /campak allkepok dalam perigi/ Tapi apa-apapun aku akan tetap ship MyungEun lol wuuuu dah tiga tahun aku ship mereka berdua uhuk uhuk so biarlah aku teruskan ship mereka berdua walaupun dengar khabarnya Myungsoo dah ada orang lain tsk. Dengan cara tu je aku boleh kurangkan rasa sedih yang bertamu di hati ini uhuhuhu haihhh sodihnya cerita aku ini lol ;A; /kesat hingus/ Wuuuu aku harap Kyungsoo takkan mengkhianati kepercayaan aku lol hahaha. Myungsoo , aku redha dengan keputusan kau hmmmmm walaupun aku teramat tak bersetuju sebenarnya tsk. Cubalah kau fikir masak-masak balik ye haha ewahh macam dia baca pulak lmao -_- 


Wishing a very happy birthday to our happy virus. May you will always stay healthy and happy , Park Chanyeol. Haha , and keep growing tall lmao hahaha don't forget to take a good care of my baby Kyungsoo and your lovely Byun Baekhyun keke ;; That's all for today guys don't forget to join our segment hoho *u* Adios bbies ;

No comments:

Post a Comment